Przekaz Naszego Pana Jezusa Chrystusa do Luz de Maria

3 kwietnia, 2024 r.

Umiłowane dzieci, błogosławię całą ludzkość.

PRZYJMUJCIE MOJĄ NIESKOŃCZONĄ MIŁOŚĆ, MOJE DZIECI.

Niektóre z Moich dzieci, w obliczu potwierdzenia Objawień danych przez Moją Matkę, przez Mojego ukochanego Świętego Michała Archanioła, przeze Mnie i niektórych Moich Świętych, zdecydowały się rozpocząć poprawę swojego życia i wybrać drogę nawrócenia, adorując Mnie, oddając mi chwałę i cześć, na jakie zasługuję. Takiego uznania oczekuję ludzi pokornego serca.

WZYWAM WAS, ABYŚCIE UZNALI MNIE ZA WASZEGO PANA I BOGA (Rz 10, 9-10) W OBLICZU POGARDY TAK WIELU MOICH DZIECI, KTÓRE MNIE NIE KOCHAJĄ I NIE CHCĄ O MNIE WIEDZIEĆ, WIĘC PRZYCHODZĘ DO KAŻDEGO Z WAS JAKO ŻEBRAK MIŁOŚCI, ABYŚCIE ZOSTALI ZBAWIENI.

Bezbożność panuje w obliczu obecnych konfliktów. Tak wiele ośrodków konfliktu, w których znajduje się ludzkość, wskazuje na zasięg wielkiego konfliktu III Wojny Światowej.

Moje ukochane dzieci, każde wydarzenie na świecie jest częścią eskalacji wydarzeń, a wśród nich są znaki i sygnały, na które pozwalam na wysokościach, gdy przechodzą ze światła do ciemności.

WZYWAM WAS DO POKUTY I NAWRÓCENIA. Jest rzeczą pilną, aby Moje dzieci, wszystkie Moje dzieci, nawróciły się i czciły Mnie jako swego Pana i Króla, nie zapominając o Mojej Świętej Matce, która nieustannie je chroni.

Przychodzę, aby wezwać was do pokuty, teraz!

Przychodzę, aby wezwać was do modlitwy teraz!

Przychodzę, aby was wezwać do duchowej uwagi!

Wierzycie, że tylko Stany Zjednoczone są zagrożone ścieżką ciemności. To nie tak, drogie dzieci, to jest ostrzeżenie dla całej ludzkości, to pobudka dla całej ludzkości. Każde miejsce, przez które przechodzi cień ciemności, ma wielkie znaczenie, które będzie się rozprzestrzeniać i powielać na każdym kontynencie.

WZYWAM WAS, DZIECI, ABYŚCIE BYLI WOBEC SIEBIE WSPÓŁCZUJĄCY I MIŁOSIERNI.

To wydarzenie jest jedocześnie znakiem i sygnałem dla was, Moje dzieci, abyście nie interpretowali, ale raczej pozostali czujni na wypełnienie się Proroctw.

Dziatki jako znak Mojego Miłosierdzia ofiarowuję wam Moje Serce, abyście mogli schronić się w Nim i poprzez pokutę, modlitwę i zadośćuczynienie zapobiec wtargnięciu wód morskich na niektóre lądy i wzrostowi głodu na Ziemi.

Dziatki, ciemność prowadzi Ziemię do walki między narodami i tego, co z tej walki wynika.

Bądźcie braterscy, żyjcie w Mojej Miłości, abyście byli wykonawcami Mojej Woli; Bez miłości jesteście niczym. Zakończcie to teraz! Zazdrość jest wielkim złym doradcą (Prz 14, 30; 1 Kor 13, 4). Niech ubodzy obfitują w miłość, bogaci niech nie chlubią się swoimi doczesnymi bogactwami, ale niech wszyscy modlą się jednym głosem. To jest czas, aby Łaska obfitowała w każdym z was. Grzesznik powinien nie tylko opłakiwać swoje grzechy, ale także odpokutować i wyznać je, wznawiając nowe życie.

BĄDŹCIE POSŁUSZNI, MOJE DZIECI, OSTRZEŻENIA NIE SĄ PO TO, BYŚCIE SIĘ BALI, ALE PO TO, BYŚCIE SIĘ OBUDZILI I ODSTĄPILI OD GRZESZNOŚCI. Postępujcie ostrożnie, bo wróg duszy pragnie was trzymać na dystans, abyście w jednej chwili stali się prześladowcami waszych braci i sióstr (1 J 3, 11-12).

MOJE PRAWO JEST JEDNO I NIE ZMIENIA SIĘ!

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, ziemia trzęsie się to w jednym miejscu, to w drugim.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, Meksyk mocno się trzęsie.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, aby ludzkość zwróciła swój wzrok na kraj Orła.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się za miasto wielu narodowości. San Francisco drży.

Módlcie się Moje dzieci, módlcie się za siebie, wszyscy potrzebujecie modlitwy i nawrócenia.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, musicie przygotować się duchowo, wzrastać, być pokornymi.

Módlcie się dzieci za Mój Kościół, jest to konieczne.

Módlcie się, Moje dzieci, módlcie się, diabeł szybuje na wysokościach, wywołując zdumienie.

Umiłowane dzieci Mojego Serca:

BŁOGOSŁAWIĘ CAŁĄ LUDZKOŚĆ, KTÓREJ NIE POZOSTAWIAM SAMEJ, ALE POSYŁAM MOJEGO ANIOŁA POKOJU, KTÓRY BĘDZIE WAM TOWARZYSZYŁ Z MOIM SŁOWEM DLA DOBRA WSZYSTKICH MOICH DZIECI.

Moje Serce pozostaje otwarte i chwalebne. Przyjdźcie, pozostańcie w Moim Sercu, bo Ja jestem spragniony dusz. Niepokalane Serce Mojej Matki czeka na was, towarzysząc wam w waszej podróży jako Matka i Nauczycielka dusz. Błogosławię was, małe dzieci, kocham was.

Wasz Jezus

Witaj, Najczystsza Maryjo, bez grzechu poczęta (X3)

Komentarz Luz de Marii

Bracia:

Stajemy przed Słowem Bożym, które porusza nasze sumienie, aby stworzenie ludzkie mogło podjąć decyzję o nawróceniu. Znaki i sygnały, za pomocą których Dom Ojcowski z miłością ukazuje nam moment, w którym się znaleźliśmy, zostały odłożone na bok.

Jako ludzkość zmierzamy w stronę wojny nuklearnej, nie zatrzymując się w obliczu tak strasznego i fatalnego wydarzenia wywołanego przez ludzkie stworzenie. Ale Nasz Pan Jezus Chrystus nie pozwoli, aby ludzka istota zniszczyła to, co stworzył Bóg i przyjdzie, aby położyć kres wojnie Swoją Sprawiedliwością.

Bracia, bądźmy stworzeniami modlitwy i czynów, postępując w sposób, jakiego nauczył nas nasz Pan w Przykazaniach. Bez lęku, ale z wiarą i pewnością Bożej i Matczynej Opieki, podążajmy dalej ku Zbawieniu duszy.

Amen.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

72 odpowiedzi na „Przekaz Naszego Pana Jezusa Chrystusa do Luz de Maria

  1. Mateusz pisze:

    Abp Józef Kupny chwali „kompromis aborcyjny”? Dziwne słowa wiceszefa Episkopatu

    Wiceprzewodniczący Konferencji Episkopatu Polski abp Józef Kupny z Wrocławia zasugerował, że tzw. kompromis aborcyjny był lepszym rozwiązaniem, niż obecny stan prawny w kwestii aborcji. Miałoby chodzić o uwzględnienie „wrażliwości” wszystkich obywateli w kraju.

    W rozmowie z Katolicką Agencją Informacyjną abp Józef Kupny został zapytany o możliwość prowadzenia spokojnej rozmowy na takie tematy jak aborcja, religia w szkole czy Fundusz Kościelny. W swojej odpowiedzi skoncentrował się na kwestii aborcji.

    – Jeśli chodzi o ochronę życia, to Kościół nie jest w stanie zadeklarować czegoś innego niż dotąd. Nie powiemy, że zgadzamy się na aborcję, ale do określonego tygodnia ciąży. Tu nie ma kompromisu. Natomiast co do kwestii prawnej, to do pewnego czasu istniał wypracowany kompromis. Uwzględniał on, z jednej strony, wrażliwość ludzi wierzących, a z drugiej tych, którzy nie podzielają naszego systemu wartości i myślą inaczej. I jakoś ze sobą żyliśmy. A teraz się stało coś niedobrego – stwierdził.Wesprzyj nas już teraz!

    Gdy dziennikarz zasugerował, że „wahadło” poszło „zdecydowanie w drugą stronę”, arcybiskup odparł:

    – Tak, bo postawiono sprawę na ostrzu noża. Powstaje pytanie, czy to przysłużyło się dobrze ochronie życia?

    W 2020 roku Trybunał Konstytucyjny orzekł, że mordowanie dzieci podejrzanych o chorobę jest niezgodne z konstytucją. W efekcie liczba aborcji w Polsce drastycznie spadła: wcześniej głównie z przesłanki o podejrzeniu o chorobę zabijano w świetle „prawa” kilkaset dzieci rocznie.Czy w tej sytuacji można się spodziewać, że nowe władze Konferencji Episkopatu Polski będą krytycznie oceniać takie propozycje, jak ta Trzeciej Drogi, w dodatku popierana choćby przez wrocławskiego polityka Mateusza Morawieckiego, a mówiąca o powrocie do „kompromisu” aborcyjnego?…

    Źródła: KAI, PCh24.pl

    Polubienie

  2. Mateusz pisze:

    z blogu dzieckonmp:

    OFICJALNE OGŁOSZENIE

    Z wielką radością zawiadamiamy, że w
    środę 1 maja 2024 roku o godzinie 10:30
    w Sanktuarium Świętego Krzyża (SS. Crocifisso) w Como (Włochy)

    Jego Eminencja Kardynał Oscar Cantoni, biskup diecezjalny,
    będzie przewodniczył uroczystej celebracji eucharystycznej
    rozpoczynającej proces diecezjalny w sprawie 

    Sprawa beatyfikacji i kanonizacji
    ks. Stefano Gobbiego

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mateusz pisze:

    Św. Maksymilian Maria Kolbe o objawieniach.

    Chociażby nawet sama Najświętsza Maryja Panna się ukazała i poleciła nam najwznioślejsze misje, skądże możemy mieć pewność, że to rzeczywiście Ona, a nie jakieś złudzenie lub podstęp szatański.
    Wszak wiemy, że szatan objawił się (św. Katarzynie Sieneńskiej) nawet jako Pan Jezus Ukrzyżowany i przez jakiś czas ją zwodził.
    Otóż i w tym wypadku najpewniejszą próbą jest posłuszeństwo, to jest przedstawienie tego, co czujemy, przełożonemu we względnym „forum”: wewnętrznym lub zewnętrznym (to znaczy spowiednikowi lub proboszczowi, względnie biskupowi) i ślepe wykonanie jego wskazówek. Jeżeli on zabroni, a Niepokalana będzie chciała, to potrafi Ona, jak przy objawieniu Cudownego Medalika lub w Lourdes, osiągnąć swój cel.
    Pan Bóg jednak naumyślnie zezwala nieraz na takie przeszkody, aby więcej utwierdzić swe dzieło, jeżeli zaś nie jest to od Niego, niech zginie co prędzej.
    „Rycerz Niepokalanej” 1994, nr 5, s. 239

    https://gloria.tv/share/YNPkTYFEYf1W4CYRbBJSRyTGs

    Polubienie

  4. Adrian S pisze:

    Całkowite zaćmienie Słońca- 8 kwietnia 2024 r. – Znak , proroctwo, czy tylko wydarzenie astronomiczne ?

    Całkowite zaćmienie słońca, które będzie miało miejsce w najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2024 r. – Święto Zwiastowania Pańskiego, przykuwa uwagę całego świata, a najbardziej Amerykanów. To zaćmienie zostało porównane do biblijnej historii Jonasza, który spędził trzy dni w brzuchu wieloryba, zanim został wypuszczony w Niniwie. Co ciekawe, ścieżka całkowitego zaćmienia będzie przebiegać przez siedem miast o nazwie Niniwa w całych Stanach Zjednoczonych, wywołując dyskusje na temat potencjalnych powiązań i proroctw biblijnych.
    Znaki na niebie
    Księga Rodzaju 1:14-15 mówi nam o ciałach niebieskich — słońcu, księżycu i gwiazdach — stworzonych przez Boga, aby służyły jako znaki, wyznaczające czas i pory roku, i święta. Kalendarz gregoriański, którym się posługujemy jest oparty na ruchu słońca, natomiast hebrajski na cyklu księżyca. Kiedy jesteśmy świadkami zjawisk takich jak zaćmienia słońca czy księżyca, lub obserwujemy ułożenie planet i konstelacji, przypomina nam się o głębszym, duchowym znaczeniu, przywodząc na myśl święte przymierze zawarte przez Boga z Abrahamem. Jezus ucieleśnia to przymierze, będąc żywym świadectwem wierności Boga.
    Proroctwo Jonasza
    Współczesne kalendarze, astronomia pozwalają nam poprzedzać i postdatować każde zaćmienie, dzięki czemu wiemy, że słynne zaćmienie Bur-Sagale miało miejsce nad starożytną Niniwą 15 czerwca 763 roku p.n.e. Zaćmienie zostało nawet zapisane w historii miasta. Wielu wierzy, że Jonasz musiał głosić proroctwo tuż przed zaćmieniem Bur-Sagale lub w jego trakcie dlatego, że to doskonale wyjaśnia, dlaczego Niniwa zdecydowała się odpokutować swoje grzechy.
    Zaćmienie słońca w Ameryce Północnej 8 kwietnia 2024 r
    Jak historia Jonasza łączy się z nadchodzącym zaćmieniem słońca? Wielu wierzących wskazuje na proroctwo Chrystusa skierowane do grupy faryzeuszy i uczonych w Prawie zawarte w Ewangelii Mateusza 12:38-40. Chrystus powiedział: „Pokolenie niegodziwe i cudzołożne domaga się znaku! Ale nikt nie będzie mu dany, z wyjątkiem znaku proroka Jonasza. Bo jak Jonasz był trzy dni i trzy noce w brzuchu ogromnej ryby, tak Syn Człowieczy będzie trzy dni i trzy noce w sercu ziemi”.
    Zaćmienie słońca 8 kwietnia będzie związane z konstelacją Wieloryba, a Wieloryb był znakiem Jonasza. Dodatkowo zaćmienie przejdzie bezpośrednio (co oznacza pełne zaćmienie) nad siedmioma miastami zwanymi Niniwą. Według danych, w USA jest tylko siedem miast o nazwie Niniwa, a zaćmienie będzie przechodzić bezpośrednio nad każdym z nich lub w pobliżu.
    Poprzednie zaćmienie słońca z 2017 roku.
    Co więcej, wielu wierzących wskazuje na zaćmienie słońca w Ameryce w 2017 roku, które rzekomo przeszło przez siedem miast o nazwie Salem, która pochodzi od hebrajskiego czasownika „szalom” czyli „pokój”. Ludzie wierzą, że to zaćmienie wyznaczyło siedmioletni okres pokoju, po którym w 2024 r. nastąpi amerykańskie zaćmienie, które przecina siedem Miast Niniwy i będzie ostrzeżeniem przed zniszczeniem. Ponadto, jak zauważyli niektórzy internauci, jeśli nakreśli się ścieżki obu zaćmień, nad Ameryką zostanie narysowana litera „X”, prawdopodobnie oznaczająca koniec pokoju. Inni wspominają o trzecim zaćmieniu, które miało miejsce przed 2017 rokiem, a kiedy umieścisz tę ścieżkę na mapie USA, rzekomo tworzy ona hebrajską literę taw -czyli ostatnią literę trzech alfabetów : hebrajskiego, aramejskiego i fenickiego.
    ZNAK JONASZA
    Zaraz po zaćmieniu słońca, które nastąpi 8 kwietnia 2024 r. -Święto Zwiastowania Pańskiego, już następnego dnia 9 kwietnia 2024 r. przypada święto żydowskie, o którym wiele osób nie wie. 9 kwietnia 2024 r. znany jest jako pierwszy dzień Nisan. Nisan jest pierwszym żydowskim miesiącem kalendarza żydowskiego. Pierwszy dzień miesiąca Nisan rozpoczyna sezon wiosenny i jest technicznie żydowskim Nowym Rokiem. Teraz, jeśli policzysz dni, począwszy od żydowskiego Nowego Roku, 1 Nisan, 9 kwietnia 2024 r., aż do wieczora 18 maja – kiedy rozpoczyna się Pięćdziesiątnica (chrześcijańska niedziela Zesłania Ducha Świętego) – masz dokładnie 40 dni. Od Wielkiego Piątku – Niedzieli Zmartwychwstania do Niedzieli Zesłania Ducha Świętego trwa 50 dni.
    Czy to oznacza, że od poniedziałku Amerykanie mają 40 dni czasu pokuty i nawrócenia, podobnie jak mieszkańcy Niniwy za czasów proroka Jonasza ?
    https://katychristianmagazine.com/2024/04/02/a-breakdown-of-the-april-8-2024-the-great-american-north-american-solar-eclipse-the-nineveh-eclipse-jonah-nineveh-sixes-and-sevens-and-the-legitimacy-of-these-claims/

    Polubienie

  5. Adrian S pisze:
    Jutro odpust zupełny

    Odpust zupełny

    Na audiencji udzielonej w czerwcu Najwyższy Papież Jan Paweł II, ożywiany gorącym pragnieniem maksymalnego krzewienia w narodzie chrześcijańskim uczuć pobożności wobec Miłosierdzia Bożego, ze względu na bardzo obfite owoce duchowe, jakich można się po nim spodziewać, 13.2002 niżej podpisanemu odpowiedzialnemu za Penitencjarię Apostolską, raczył udzielić odpustów na następujących warunkach:

    Udziela się odpustu zupełnego pod zwykłymi warunkami (spowiedź sakramentalna, Komunia eucharystyczna (obie można przyjąć w tygodniu poprzedzającym lub następującym po nim) oraz modlitwa w intencjach Papieża) wiernym, którzy w drugą niedzielę wielkanocną zwaną Niedzielą Miłosierdzia Bożego, w jakimkolwiek kościele lub kaplicy, z duchem całkowicie oderwanym od uczucia do wszelkich grzechów, nawet powszednich, uczestniczy w aktach pobożności sprawowanych ku czci Miłosierdzia Bożego lub przynajmniej modli się w obecności Najświętszego Najświętszy Sakrament Eucharystii, wystawiony publicznie lub przechowywany w tabernakulum, Ojcze nasz i Wyznanie wiary, z dodatkiem pobożnego wezwania do miłosiernego Pana Jezusa (np. „Jezu Miłosierny, ufam Tobie”). Odpust cząstkowy przysługuje wiernym, którzy przynajmniej ze skruszonym sercem wznoszą do miłosiernego Pana Jezusa jedno z prawomocnie zatwierdzonych wezwań pobożnych.

    Polubienie

    • Adrian S pisze:

      Święto Miłosierdzia Bożego – łaska zupełnego odpuszczenia win i kar, łaska większa od odpustu zupełnego!

      Która dusza przystąpi do spowiedzi i Komunii świętej,
      dostąpi zupełnego odpuszczenia win i kar
      (Dzienniczek, nr 699)

      Polubienie

      • Mateusz pisze:

        699.

        PAN JEZUS ŻĄDA USTANOWIENIA ŚWIĘTA BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

        W pewnej chwili usłyszałam te słowa: córko Moja, mów światu całemu o niepojętym miłosierdziu Moim. Pragnę, aby święto miłosierdzia, było ucieczką i schronieniem dla wszystkich dusz, a szczególnie dla biednych grzeszników. W dniu tym otwarte są wnętrzności miłosierdzia Mego, wylewam całe morze łask na dusze, które się zbliżą do źródła miłosier­dzia Mojego; która dusza przystąpi do spowiedzi i Komunii św., dostąpi zupełnego odpuszczenia win i kar, w dniu tym, otwarte są wszystkie upusty Boże, przez które płyną łaski; niech się nie lęka zbliżyć do Mnie żadna dusza, chociażby grzechy jej były jako szkarłat. Miłosierdzie Moje jest tak wielkie, że przez całą wieczność nie zgłębi go żaden umysł, ani ludzki, ani anielski. Wszystko co istnieje wyszło z wnętrzności miłosierdzia Mego. Każda dusza w stosunku do Mnie, rozważać będzie przez wieczność całą miłość i miłosierdzie Moje. Święto miłosierdzia wyszło z wnętrzności Moich, pragnę, aby, uroczyście obchodzone było w pierwszą niedzielę po Wielkanocy. Nie zazna ludzkość spokoju, dopokąd nie zwróci się do Źródła Miłosierdzia Mojego. (Dz 699)

        Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        ,, JEZU UFAM TOBIE „

        Polubienie

  6. Mateusz pisze:

    Obraz Św. Andrzeja Boboli zaczął zmieniać barwę na czerwoną…czyżby to jakiś znak i ostrzeżenie?

    Dziś do naszego kościoła parafialnego na Brochowie pewna pani przywiozła obraz św. Andrzeja Boboli, który po 2 miesiącach od zakupu zaczął zmieniać kolor od dołu na czerwony. Co ciekawe napis pozostał biały, więc nie jest to zalanie farbą lub chemiczne odbarwienie. Po prawej pod krzyżem jest kontur Polski, która od wschodu również zalewana jest czerwoną barwą. Nad krzyżem zaś pojawił się Maryjny błękit. Ksiądz misjonarz, który gościnnie prowadzi w naszej parafii nowennę do Bożego Miłosierdzia upatruje w tym nadnaturalnym zjawisku znak dla Polaków i przestrzega przed wielkim niebezpieczeństwem zbliżającym się do naszej Ojczyzny. Proszę wszystkich o modlitwę za wstawiennictwem św. Andrzeja Boboli

    https://gloria.tv/post/KFEw8oTUYBPb6dvwth3EuaGCA

    Polubienie

  7. MariaF pisze:

    11.01.2013, 11:25 – Udzielam im teraz Łaski Łez Miłości i Nawrócenia

    Moja szczerze umiłowana córko, proszę usłysz Mnie i wysłuchaj, gdy ujawniam Mój Ból. Moja Głowa pokryta cierniami jest boleśnie zdruzgotana, gdy cierpię ból Mojego Ukrzyżowania dwa tysiące lat po Moim Czasie na ziemi.
    Czas Mojego Powtórnego Przyjścia jest bardzo bliski. Niech żaden człowiek nie wątpi w Moją Obietnicę ponownego przyjścia. Niech żaden człowiek nie ma wątpliwości, że może to nastąpić w każdej chwili. Przygotujcie swoje dusze, gdyż czas jest bliski. Lepiej, żebyście skoncentrowali się na stanie waszych dusz, niż na stanie waszego przyszłego dobrobytu.
    Ból z cierni jest obecnie odczuwany przez przywódców Kościołów katolickich i chrześcijańskich. Cierpią tak, gdy na siłę są karmieni doktryną dyktowaną im przez przywódców politycznych, która płynie z paszczy bestii.
    Muszę ostrzec wszystkich tych, którzy atakują Moje Słowo przez te Orędzia, że walka między Bogiem a Szatanem przy końcu czasu właśnie trwa. Niech Mój Ojciec przebaczy wam wasze wykroczenia. Może On wylać Swoje Miłosierdzie na wasze wszystkie błędne i samowolne drogi tolerujące grzech.
    Ból Korony z Cierni wciskanych teraz podczas agonii na Moje chrześcijańskie Kościoły na ziemi, teraz się powtarza, jak zostało przepowiedziane. Ból odrzucenia – odrzucenia Mojego Słowa, Mojego Istnienia i Mojego Nauczania – jest odczuwany nie tylko przeze Mnie, lecz także przez te biedne dusze, które oddają Mi cześć, które głoszą Moje Święte Słowo i które Mnie kochają.
    Moje serce jest splecione z nimi w miłości i cierpieniu. Będą oni natychmiast o tym wiedzieli, ponieważ udzielam im teraz Łaski Łez Miłości i Nawrócenia, gdy będą odmawiali tę Modlitwę Krucjaty.
    Modlitwa Krucjaty (93) O Łzy Nawrócenia
    O mój Ukochany Jezu, jesteś blisko mojego serca.
    Jestem jedno z Tobą.
    Kocham Cię.
    Miłuję Cię.
    Daj mi odczuć Twoją Miłość.
    Daj mi odczuć Twój Ból.
    Daj mi odczuć Twoją Obecność.
    Udziel mi Łaski Pokory, abym stał się godnym Twojego Królestwa na ziemi, jak i w Niebie.
    Udziel mi Łez Nawrócenia, abym mógł naprawdę ofiarować się Tobie, jako prawdziwy uczeń, aby pomóc Ci w Twojej Misji ratowania każdej duszy na ziemi, zanim przyjdziesz sądzić żywych i umarłych.
    Amen.
    Idźcie Moi umiłowani wyznawcy. Obiecuję, że dam wam Łaskę Łez Nawrócenia, abyście naprawdę zjednoczyli się w Moim Najświętszym Sercu, kiedy będziecie odmawiali tę modlitwę.
    Moje Serce was obejmuje, Moi umiłowani i wierni uczniowie. Kocham was. Ja Jestem teraz z wami w sposób, któremu trudno wam będzie zaprzeczyć.
    Wasz ukochany Jezus

    Polubienie

  8. Szafirek pisze:

    7 marca

    Święte męczennice Perpetua i Felicyta
    Święte Perpetua i Felicyta

    Perpetua i Felicyta żyły w II w. w starożytnym Thuburbo Minus, mieście położonym około 30 km od Kartaginy (dziś Teburbo w Tunisie). Perpetua w tajemnicy przed ojcem poganinem przyjęła wiarę chrześcijańską i zaczęła do niej przekonywać swych bliskich: brata Saturusa oraz niewolników – Felicytę, Rewokatusa, Sekundulusa i Saturninusa. Obie z Felicytą były młodymi mężatkami. Mąż Felicyty prawdopodobnie zginął razem z nią. Natomiast o mężu Perpetuy informacje są sprzeczne: raz czytamy, że był chrześcijaninem, w innych źródłach, że tak jak jej ojciec – poganinem.
    Oskarżone o bycie chrześcijankami, zostały pojmane i sprowadzone do Kartaginy. Perpetua miała malutkiego synka, w wieku niemowlęcym, którego przynoszono jej do karmienia. W tym samym czasie, będąca w ósmym miesiącu ciąży Felicyta, po ciężkim porodzie, przy wtórze grubiańskich uwag więziennego strażnika, powiła dziewczynkę, którą zaadoptował jeden z chrześcijan. Zgodnie bowiem z prawem rzymskim, matka, mająca w swoim łonie dziecię, nie mogła być stracona przed jego urodzeniem. Zachowały się autentyczne dokumenty, opisujące powyższe wydarzenia – pamiętnik pisany w więzieniu przez św. Perpetuę oraz relacja naocznego świadka. Mimo próśb ojca, który odwiedzał Perpetuę w więzieniu, kobieta nie wyrzekła się swojej wiary.
    Święte Perpetua i FelicytaPo krótkim procesie wszystkich więźniów skazano na rozszarpanie przez zwierzęta. Chwili triumfalnego wejścia na arenę nie dożył jedynie Sekundulus, który zmarł w więzieniu. Tuż przed męczeństwem Perpetua i Felicyta otrzymały chrzest, bowiem w czasie aresztowania były jeszcze katechumenkami. Męczennicy wymienili między sobą pocałunek pokoju. Na arenie wypuszczono na nie dzikie zwierzęta, które nie okazały się zbyt drapieżne. Jedynie dotkliwie poraniły kobiety. Gladiatorzy dobili je więc mieczami.
    Męczeństwo to stało się sławne w całym Kościele. Do dzisiaj liturgia przypomina imiona świętych „bohaterek wiary” Perpetuy i Felicyty w Kanonie Rzymskim (pierwszej Modlitwie Eucharystycznej), który jako jedyny był stosowany w każdej Mszy św. aż do 1969 r. (obecnie jest kilka modlitw eucharystycznych do wyboru). Imiona obu męczennic wymieniane są także w Litanii do Wszystkich Świętych. Późniejsza legenda uczyniła ze św. Felicyty matkę siedmiu synów, z którymi miała ponieść męczeństwo. Legenda ta wyraźnie nawiązuje do śmierci siedmiu braci machabejskich i ich bohaterskiej matki. Męczeńska śmierć miała miejsce 7 marca 202 lub 203 r.
    Perpetua i Felicyta są patronkami bezpłodnych kobiet.

    W ikonografii św. Perpetua przedstawiana jest w bogatym stroju patrycjuszki, z naszyjnikiem, welonem, zaś św. Felicyta – w skromnej sukni bez ozdób.

    https://brewiarz.pl/czytelnia/swieci/03-07.php3

    Polubienie

  9. Piotr G. pisze:

    Polubienie

  10. MariaF pisze:

    Niedziela Miłosierdzie

    Wylewam całe morze łask na dusze, które się zbliżą do źródła miłosierdzia mojego; która dusza przystąpi do spowiedzi i Komunii św., dostąpizupełnego odpuszczenia win i karDzienniczek św. Faustyny, 699Warunki uzyskania odpustuzupełnego• spowiedź sakramentalna (bycie w stanie łaski uświęcającej)• Komunia Święta• modlitwa w intencjach papieskich• brak przywiązania do jakiegokolwiek grzechu, choćby powszedniego• udział w praktykach spełnianych ku czci Bożego Miłosierdzia albo odmówienie przed Najświętszym Sakramentem, wystawionym publicznie lub ukrytym w tabernakulum, modlitwę «Ojcze nasz» i Credo, wraz z wezwaniem do Pana Jezusa Miłosiernego (np. «Jezu Miłosierny, ufam Tobie»)

    Polubienie

  11. MariaF pisze:

    11.04.2013, 21:20 – Za każdą duszę, którą poświęcacie Mojemu Miłosierdziu, uratuję dalszych sto

    Moja szczerze umiłowana córko, musisz iść do naprzód i skupić się na tych nieszczęsnych duszach, które w ogóle nie wierzą w Boga. Chodzi mi o tych, którym nigdy nie przekazano Prawdy o Istnieniu Boga, ich Stwórcy.Są miliardy ludzi, którzy nie wiedzą o Trójcy Świętej, ponieważ zostało to przed nimi ukryte. Te dusze obdarzę wielkim Miłosierdziem i muszą one być poinformowane o tych Moich Orędziach do świata.Inne dusze, o które się troszczę to są te, które były letnie w wierze, a teraz nie chcą przyjąć Prawdy życia wiecznego. Wielu ludziom, którzy są niepewni co do swojego Stworzenia czy Istnienia Boga, wkrótce zostanie ukazana Prawda. Ponownie okażę im wielkie Miłosierdzie, a Moja Miłość dotknie ich serc i zostaną uratowani.Ale są też tacy, którzy nadal będą przeciwstawiać się Mojej Interwencji. Będą walczyć z każdą próbą przekazania Prawdy, a dowód Mojego Miłosierdzia, który będzie im dany, zostanie odrzucony Mi w twarz. Znowu będę interweniował i nadal będę walczył o ich dusze.Wreszcie są tacy, którzy wiedzą o Mnie wszystko i o fakcie, że Ja Jestem Mesjaszem. Żaden cud ani akt miłości nie przyciągnie ich do Mnie, ponieważ oddali się szatanowi. Te dusze zostaną pożarte przez bestię, a on nie puści ich wolno, ponieważ nie widzą we Mnie swojego Zbawiciela. Oni nadal nie znają prawdy o planie bestii. Aby ich uratować, Moi umiłowani wyznawcy, musicie okazać Mi swoje posłuszeństwo poprzez powierzenie Mi ich dusz w waszych modlitwach i wtedy, kiedy przyjmujecie Komunię Świętą. Musicie każdego dnia ofiarować ich Mnie, a za każdą duszę, którą poświęcacie Mojemu Miłosierdziu, uratuję dalszych sto.Róbcie tak każdego dnia. Pod koniec każdego miesiąca będziecie pełni radości, ponieważ będziecie wiedzieli ile takich dusz otrzymało to Wielkie Miłosierdzie. To jest kolejny Dar, którym was błogosławię, a łaski jakie otrzymacie podczas odmawiania tej Modlitwy Krucjaty będą obfite.Modlitwa Krucjaty (104)Uwolnij tę duszę z niewoli”Najdroższy Jezu, przedstawiam Ci duszę mojego brata (mojej siostry), który oddał (która oddała) swoją duszę szatanowi.Przyjmij tę duszę i odkup ją w Twoich Świętych Oczach.Uwolnij tę duszę z niewoli bestii i przynieś jej zbawienie wieczne. Amen.”Moje Miłosierdzie nadal będzie ofiarowane ludzkości, a zwłaszcza każdej duszy, która odrzuca Słowo Boże.Błogosławię was, Moi wierni uczniowie i nadal wylewam na was Dar Ducha Świętego.Wasz Jezus

    Polubienie

  12. Piotr G. pisze:

    Polubienie

  13. Piotr G. pisze:

    Polubienie

  14. Gosia 3 pisze:

    Szkoda że takie płytkie przemyślenia tej naszej rodaczki z Nowego Jorku i nie pomyślała o swoim zbawieniu :

    Polubienie

    • Gosia 3 pisze:

      APOKALIPSA IZAJASZA1

      Powszechny sąd Boży nad światem

      24Oto Pan pustoszy ziemię,
      niszczy ją i przewraca jej powierzchnię,
      a mieszkańców jej rozprasza.
      I będzie [dotknięty] jak lud, tak kapłan,
      jak sługa, tak jego pan, jak służąca, tak jej pani,
      jak nabywca, tak sprzedawca, jak pożyczkę dający, tak biorący ją,
      jak wierzyciel, tak jego dłużnik.
      3 Okropnie spustoszona będzie ziemia
      i bezgranicznie rozdrapana,
      bo Pan wydał taki wyrok.

      Żałośnie wygląda ziemia, zmarniała;
      świat opadł z sił, niszczeje,
      niebo wraz z ziemią się wyczerpały.
      5 Ziemia została splugawiona przez swoich mieszkańców,
      bo pogwałcili prawa,
      przestąpili przykazania,
      złamali wieczyste przymierze.

      Dlatego ziemię pochłania przekleństwo,
      a jej mieszkańcy odpokutowują;
      dlatego się przerzedzają mieszkańcy ziemi
      i mało ludzi zostało.

      Zniszczone miasto
      Młode wino w smutku, winnica podupadła,
      wzdychają wszyscy ludzie wesołego serca.
      Ustała wesołość bębenków,
      ucichła wrzawa hulających,
      umilkł wesoły dźwięk cytr.
      Nie piją wina wśród pieśni,
      sycera gorzknieje pijakom.
      10 Zburzone jest miasto2 chaosu,
      dom każdy zamknięty od wejścia.
      11 Na ulicach narzekanie na brak wina.
      Minęła wszelka radość,
      wesele odeszło z ziemi.
      12 Tylko pustka została w mieście
      i brama rozbita w kawałki.
      13 Tak bowiem będzie na środku ziemi
      pomiędzy narodami,
      jak przy otrząsaniu oliwek,
      jak ostatki winogron po winobraniu.
      14 Ci3 to podniosą swój głos,
      sławić będą majestat Pana,
      wzniosą okrzyki od strony morza.
      15 Dlatego na Wschodzie czcić będą Pana,
      na wyspach morskich imię Pana,
      Boga Izraelowego.
      16 Od krańca ziemi słyszeliśmy pienia:
      «Chwała Sprawiedliwemu!»
      Lecz ja rzekłem: «Mam tajemnicę,
      groźną mam tajemnicę, biada mi!
      Wiarołomni działają zdradliwie,
      wiarołomni dopuścili się zdrady».
      17 Groza i dół, i sidło
      na ciebie, mieszkańcu ziemi:
      18 kto umknie przed krzykiem grozy,
      wpadnie w dół,
      a kto się wydostanie z dołu,
      w sidła się omota!4

      Dalszy ciąg poematu o sądzie ostatecznym
      Tak, upusty otworzą się w górze
      i podwaliny ziemi się zatrzęsą.
      19 Ziemia rozpadnie się w drobne kawałki,
      ziemia pękając wybuchnie,
      ziemia zadrgawszy zakołysze się,

      20 ziemia się mocno będzie zataczać jak pijany
      i jak budka [na wietrze] będzie się chwiała;
      grzech jej zaciąży nad nią,
      tak iż upadnie i już nie powstanie.

      21 Nastąpi w ów dzień to, iż Pan skarze
      wojsko niebieskie tam, w górze5
      i królów ziemskich tu – na dole.
      22 Zostaną zgromadzeni, uwięzieni w lochu;
      będą zamknięci w więzieniu,
      a po wielu latach będą ukarani.
      23 Księżyc się zarumieni, słońce się zawstydzi5,
      bo zakróluje Pan Zastępów
      na górze Syjon i w Jeruzalem:
      wobec swych starców będzie uwielbiony.

      OTO SŁOWO BOŻE!

      Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        HISTORIA lubi się powtarzać!!!!!

        Pod nieobecność,,MOJRZESZA” ,,NAROD WYBRANY”???

        PO 15 PAŻDIERNIKA zaczął szemrzeć przeciw BOGU .PYCHA,BALWOCHWALSTWO,(inwitro,tabletka dzień po,aborcja, itd,………………….)

        Co zrobi,,MOJRZESZ” ze swym narodem wybranym gdy przyjdzie (podczas ostrzeżenia) ?????

        Aż strach sobie wyobrazić !!!!!

        pozostaje nam modlić się,modlić się i jeszcze raz modlić się !!!!

        Polubienie

      • Gosia 3 pisze:

        BOGU NIECH BĘDĄ DZIĘKI!

        Przepraszam ale imiona święte muszę poprawnie napisać :

        MOJŻESZ

        Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        To Ja przpraszam.

        Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        Oraz przepraszam za poznaniaków !!!!

        Między takimi wilkami mi przyszło żyć !!!!

        A to jest prawdziwa codzienna rzeczywistość !!!

        Polubienie

      • Gosia 3 pisze:

        Piotrze ! pisz i nie zrażaj się jak nawet popełnisz błąd, wszyscy jesteśmy omylni.

        Ja też mogę mogę przeprosić za lubelaków ale myślę że oni głosowali prawidłowo i widzę ewidentny przekręt bo nawet bez II tury. Może u was jest podobnie, że to jedno oszustwo.

        Jak to możliwe że PiS zdobył u nas prawie 50 % a PO niecałe 18 % a Prezydent z PO wygrał w I turze przewagą 68 procent .

        Jak rano to usłyszałam to szok dla mnie .

        Tylko PAN BÓG może to posprzątać .

        Nawet zniechęciłam się u schyłku życia aby jeszcze brać udział w wyborach.

        Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        Polubienie

      • Piotr G. pisze:

        Mam kilka rad technicznych do przekazania dla modlących się blogowiczów.

        Na stronie:

        https://chomikuj.pl/

        Po zalogowaniu można legalnie pobrać utwory :mp3,mp4.

        do 50 mega tygodniowo.

        Przykładowo 1 tajemnica Różańca świętego z Ojcem Świętym

        to około 24 mega, więc 2 tajemnice na tydzień można pobrać.

        Na górnym pasku widać stan konta (ile mega zostało)

        Jest tam dużo pieśni i modlitw religijnych.

        Po pobraniu korzystamy z zasobu bez internetu gdzikolwiek jesteśmy.

        Pozdrawiam Piotr.G

        Polubienie

  15. Mateusz pisze:

    Żydzi odbudują Świątynię? Mówią o jednym światowym rządzie i nadejściu „Mesjasza”

    #Jerozolima #mesjasz #Trzecia Świątynia #Żydzi

    (David Roberts, Zburzenie Jerozolimy przez Rzymian w 70 roku)

    Żydzi myślą o odbudowie Świątyni. Sprowadzili do Izraela pięć czerwonych jałówek, które mają zostać zabite i spalone, by umożliwić żydowskim kapłanom osiągnięcie czystości rytualnej. Niektórzy Żydzi wiążą odbudowę Świątyni z jednym rządem światowym i nadejście, Mesjasza. 

    We wrześniu 2023 roku do Izraela sprowadzono pięć czerwonych jałówek. Krótko po tym Hamas zaatakował Żydów; Abu Obeida, pełniący rolę rzecznika Hamasu, ogłosił, że napaść była motywowana właśnie sprowadzeniem do Izraela pięciu krów. O czerwonych jałówkach mówi Księga Kapłańska. Jałówki powinny zostać zabite i spopielone, a ich proch zmieszany z wodą. Roztwór miałby usuwać nieczystość rytualną zaciągniętą przez kontakt ze zmarłymi. Według części Żydów dziś niemal wszyscy wyznawcy judaizmu są skażeni taką nieczystością.

    Nie przeszkadza to w codziennym życiu, ale gdyby istniała Świątynia – nie pozwalałoby im to wejść do jej wnętrza. Dlatego jeżeli Żydzi chcieliby odbudować Świątynię, potrzebowaliby opisanego wyżej roztworu dla usunięcia nieczystości rytualnej. Niektórzy Żydzi kwestionują taką konieczność, ale nie brakuje ruchów, które ściśle wiążą możliwość odbudowy Świątyni z jałówkami.Wesprzyj nas już teraz!

    Tak robi organizacja Boneh Israel, w której działają zarówno Żydzi, jak i… chrześcijanie. Jałówki wyhodował człowiek związany właśnie z tą grupą, podający się za judeochrześcijanina Byron Stinson. Według Stinsona ceremonia rytualna z jałówkami jest kluczowym krokiem dla odbudowania Świątyni; to mogłoby z kolei jego zdaniem wiązać się z zaistnieniem jednego rządu światowego – i z nadejściem «Mesjasza».

    Kiedy jałówki przybyły do Izraela, zostały uroczyście powitane na lotnisku przez szereg rabinów z organizacji Instytut Świątynny (Temple Institute), w tym przez jednego z jej najważniejszych członków, rabina Azarię Ariela. Na miejscu obecny był również Netanel Isaac reprezentujący władze państwowe.

    Muzułmanie obawiają się żydowskich planów dotyczących odbudowy Świątyni, bo powinna stanąć w miejscu, w którym znajduje się obecnie meczet Al-Aqsa. Część Żydów uważa, że świątynia mogłaby stanąć w innym miejscu Wzgórza Świątynnego; inni sądzą jednak, że konieczne będzie zniszczenie meczetu. Tymczasem meczet jest jedną z najważniejszych świątyń islamu, bo muzułmanie sądzą, że z woli Allaha w cudowny sposób odwiedził go niegdyś Mahomet.

    Z perspektywy katolickiej odbudowa Świątyni nie powinna mieć większego znaczenia, jako że wewnętrzne sprawy religii talmudycznej nie interesują Kościoła, nowego ludu Bożego; plan może jednak wywołać potężne perturbacje polityczne.

    Źródła: lifeistenews.com, PCh24.pl

    Polubienie

  16. Adrian S pisze:

    wszystkie na to wskazuje, odbudować świątynie mogą w każdej chwili, muszą zburzyć islamską świątynie, z tego co mi wiadomo, wszystkie materiały, bloczki kamienne i inne mają już gotowe, są tylko poskładane w magazynie – wystarczy złożyć jak w instrukcji ikea, wg widzących w tym roku wiele państw zniknie z mapy świata….

    Polubienie

  17. MariaF pisze:

    7KWIETNIA+

    Niebo to Ja. Będąc w niebie, jesteś we Mnie już bez ograniczeń, jakie stwarza teraz ciało. Będziesz dotykać Mnie i obcować ze mną całym twym jestestwem, i wszystko w tobie będzie niebem: radością i odczuciem pełni ciągle rosnącej. I zachwytem coraz doskonalszym. Pokojem i ukojeniem.Zawsze będzie radość doskonała, piękno doskonałe, dynamiczne i ciągle bogatsze. Nasycenie szczęśliwością.Będziesz chłonąć Miłość i będziesz kochała, i pragnęła kochać.

    Słowo pouczenia, 16135

    Polubienie

  18. Mateusz pisze:

    Orędzie Maryi, Królowej Pokoju

    Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 6.04.2024,

    Kochane dzieci, Mój Syn Jezus jest Absolutną Prawdą Ojca i jedynie w Nim jest wasze prawdziwe wyzwolenie i zbawienie. Nie odrywajcie się od prawdy. Wytrwajcie w wierności wobec Jezusa i wobec prawdziwego Magisterium Jego Kościoła. Wszelkie kłamstwo runie na ziemię i zdrajcy wiary wypiją gorzki kielich potępienia. Bądźcie mężczyznami i kobietami modlitwy, gdyż jedynie tak możecie przyczynić się do Ostatecznego Tryumfu Mego Niepokalanego Serca. Będziecie jeszcze widzieć przerażające rzeczy w Domu Bożym z winy złych pasterzy, ale nie traćcie nadziei. Jutro będzie lepsze dla sprawiedliwych. Odwagi! Ja będę się za was modliła do Mojego Jezusa. To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

    Polubienie

  19. Szafirek pisze:

    Przepraszam,ja wczoraj coś pomyliłam,a już na blogu mnie nie było w ciągu dnia.

    7 kwietnia – św. Jan Chrzciciel de la Salle, prezbiter

    Jan urodził się w Reims 30 kwietnia 1651 r. w podupadłej rodzinie książęcej jako najstarszy z jedenaściorga rodzeństwa. Straciwszy rodziców, przerwał studia na paryskim uniwersytecie i w seminarium, aby zająć się najbliższą rodziną. Po pewnym czasie kontynuował naukę. W wieku 27 lat przyjął święcenia kapłańskie. W trzy lata potem na uniwersytecie w Reims zdobył doktorat z teologii (1680). Zaraz po święceniach otrzymał probostwo. Powierzono mu także kierownictwo duchowe nad szkołą i sierocińcem, prowadzonym przez Siostry od Dzieciątka Jezus (terezjanki). Jan postarał się w Rzymie o zatwierdzenie zgromadzenia zakonnego tych sióstr. Bardzo bolał na widok setek sierot, pozbawionych zupełnie pomocy materialnej i duchowej. Gromadził ich na swej plebanii, której część zamienił na internat. Następnie na użytek biednych dzieci oddał swój rodzinny pałac.
    Ponieważ sam był zajęty duszpasterstwem, dlatego musiał szukać ochotników, by mu w tej pracy dopomogli. Oni to, pod kierunkiem Jana, zajmowali się wychowaniem i kształceniem dziatwy. Pobożne panie zajmowały się ich żywieniem. Kiedy ani plebania, ani dom rodzinny nie mogły pomieścić przygarniętych, ks. Jan za pieniądze parafialne i otrzymane od pewnej zamożnej kobiety zakupił osobny obszerny dom. Napisał też regulamin, by praca mogła iść sprawnie.
    Z tych ofiarnych pomocników wyłoniło się z czasem zgromadzenie zakonne pod nazwą Braci Szkół Chrześcijańskich (braci szkolnych). Za jego początek przyjmuje się dzień 24 czerwca 1684 roku. Jan miał wówczas zaledwie 31 lat. Stworzył wiele typów szkół – podstawowe, wieczorowe, niedzielne, zawodowe, średnie, seminaria nauczycielskie. Nauka w nich była bezpłatna. Na polu pedagogiki Jan zajmuje więc poczesne miejsce. W swoich szkołach wprowadził na pierwszym miejscu język ojczysty, podczas gdy dotychczas powszechnie uczono w języku łacińskim. Zniósł kary fizyczne, tak często stosowane w szkołach w tamtych czasach, a kary moralne ograniczył do minimum. Pierwszeństwo dał wychowaniu religijnemu, które oparł na chrześcijańskiej miłości i poszanowaniu godności człowieka, także dziecka.
    W roku 1681 powstała pierwsza szkoła założona przez Jana w Reims (1681), kolejna powstała w Paryżu (1688), potem także m.in. w Lyonie i w Rouen. W sto lat potem cała Francja była pokryta szkołami lasaleńskimi. Do rewolucji francuskiej (1789) w samej Francji zgromadzenie posiadało 126 szkół i ponad 1000 członków. Dzisiaj Bracia Szkolni mają swe szkoły w prawie 90 krajach.
    Jan de la Salle zostawił po sobie bezcenne pisma. Najwybitniejsze z nich to Zasady dobrego wychowania, które doczekało się ponad 200 wydań; nadto Rozmyślania, Wskazania, jak prowadzić szkoły i Obowiązki chrześcijanina. Bezcenne dla poznania ducha lasaleńskiego są także jego listy.
    Jan zmarł po krótkiej chorobie 7 kwietnia 1719 r. Pozostawił po sobie pisma, które przez długi okres należały do kanonu dydaktyki. Beatyfikował go Leon XIII w 1888 roku. On też wyniósł go uroczyście do chwały świętych w roku 1900. Pius XII ogłosił św. Jana de La Salle patronem nauczycieli katolickich (1950). Ciało św. Jana, zbezczeszczone w czasie rewolucji francuskiej w roku 1793, dla bezpieczeństwa przeniesiono do Belgii, a w roku 1937 złożono przy domu generalnym zakonu w Rzymie. Można tu również zobaczyć katedrę, z której wykładał Święty, jego strój, paramenty liturgiczne, przedmioty pokutnicze i rzeczy codziennego użytku.

    8 kwietnia – św. Dionizy, biskup i męczennik

    8 kwietnia – św. Walter z S. Martino di Pontoise, opat

    Polubienie

  20. Mateusz pisze:

    Rafał Piech:

    Dziękuję za Państwa głosy, otrzymałem poparcie na poziomie 28%, przy 8 kandydatach.

    W drugiej turze będę walczył z kandydatką Platformy Obywatelskiej.

    Wierzę, że argumenty, czyny w postaci przebudowy miasta zwyciężą nad kłamstwem i manipulacjami, których doświadczaliśmy w ostatnim czasie.

    Polubienie

  21. Mateusz pisze:

    Dzisiaj, 08-04-2024 15:02Putin prosi o pomoc. Kremlowi zaczyna brakować paliwa

    Jak podaje Reuters, powołując się na trzy źródła branżowe, Moskwa zwróciła się do władz Kazachstanu z prośbą o utworzenie rezerwy paliwowej na wypadek niedoborów w Rosji. Według jednego z rozmówców agencji wielkość zamówienia wynosi 100 tys. ton.

    Władze rosyjskie zwróciły się do Kazachstanu o pomoc w związku z zagrożeniem niedoborami benzyny. Ma to związek z uderzeniami ukraińskich dronów w rafinerie, które sparaliżowały produkcję ropy naftowej. Dodatkowo kraj zmaga się z powodzią.

    Jak podaje Reuters, powołując się na trzy źródła branżowe, Moskwa zwróciła się do władz Kazachstanu o utworzenie rezerwy benzyny na wypadek niedoborów w Rosji

    Źródła Reutersa zauważają, że sytuacja w rosyjskich rafineriach zapowiada niedobory paliwa. – Już w maju Rosji może nie wystarczyć benzyny na rynek krajowy – mówi jeden z rozmówców agencji Reuters.

    Według Rosstatu w ciągu trzech tygodni marca Rosja straciła 10,1 proc. produkcji benzyny i prawie 4 proc. oleju napędowego po serii ataków dronów, które wstrzymały rafinację w trzech rafineriach.

    Z powodu powodzi na dalekim wschodzie pracę wstrzymały dwie rafinerie. Władze obawiają się, że dalsze działanie zakładów może doprowadzić do katastrofy.

    https://wiadomosci.wp.pl/putin-prosi-o-pomoc-kremlowi-zaczyna-brakowac-paliwa-7014725084113728a

    Polubienie

  22. Mateusz pisze:

    Ciekawy przypadek z Siemianowic Śląskich. Lider Polska Jest Jedna ledwo wszedł do II tury! W 2018 r. miał 83,6 proc. poparcia

    https://wpolityce.pl/polityka/687888-lider-pjj-ledwo-wszedl-do-ii-tury-w-2018-r-mial-836-proc

    Polubienie

  23. Maria pisze:

    10.02.2012, 19:50 – Bóg Ojciec: Trzęsienia ziemi będą odczuwane jako część małej kary przed Ostrzeżeniem

    Jestem Bogiem Ojcem, Stworzycielem wszystkich rzeczy. Przybywam w imię Trójcy Świętej.
    Moja ukochana córko, dziś ogłaszam, że wszystkie przygotowania na wielkie miłosierdzie Mojego Syna zostały zakończone.
    Proszę, powiadom Moje dzieci o ich obowiązku modlitwy za wszystkie dusze, które się odsunęły ode Mnie, ich Ojca Przedwiecznego. Tylko wy, dzieci, możecie pomóc uratować te dusze.
    Pragnę również uświadomić, że wiele trzęsień ziemi będzie odczuwalnych, gdy ześlę je jako małą karę, aby ukarać te nikczemne dusze, które dręczą swoich rodaków.
    Moja córko, po tej karze przyjdzie czas na Ostrzeżenie.
    Ludzkość będzie czcić Mojego Syna, gdy będzie starała się o przebaczenie z powodu sposobu w jaki Mnie obraziła.
    Wielu się nawróci. Wielu zginie. Dusze tych, którzy umrą będą mogły być zbawione poprzez wasze modlitwy. Po tym świat nieco się uspokoi i będzie dany czas na pokutę.
    Pamiętajcie, kocham wszystkie Moje dzieci, ale jak każdy dobry Ojciec muszę karać Moje dzieci, aby zrozumiały różnicę między dobrem a złem.
    Oczyszczenie obudzi Moje dzieci i dużo więcej przyjmie z wdzięcznością łaski, gdy będą wylewać się na ludzkość podczas Ostrzeżenia.
    Kocham was dzieci, a Moim pragnieniem jest zbawić każdego z was, w tym zatwardziałe dusze, które nie akceptują istnienia Trójcy Świętej.
    Wasz ukochany Ojciec
    Bóg Najwyższy

    Polubienie

  24. MariaF pisze:

    MariaF   j.w.

    Polubienie

  25. Adrian S pisze:

    RĘKA ŚW. MARII MAGDALENY JEST CIEPŁA I ŻYWA

    RĘKA ŚW. MARII MAGDALENY JEST CIEPŁA I ŻYWA

    Niezniszczalna lewa ręka św. Magdaleny to najświętszy skarb klasztoru Simonos Petras. W ogrodzie Matki Bożej, na dziedzińcu Maryi Panny, Góra Athos, jest jeden z najbardziej pachnących kwiatów!

    Bogactwo i chwała wspólnoty Atonitów i Kościoła Chrystusa. Zaprawdę to jest ręka Marii Magdaleny, pierwszego świadka Zmartwychwstania Chrystusa Zbawiciela, a po dwóch tysiącach lat utrzymuje naturalną temperaturę w dotyku.
    Ta ręka służyła dwóm wielkim tajemnicom naszego zbawienia: ukrzyżowaniu Chrystusa i Jego Zmartwychwstaniu. Dotknęła stóp Zmartwychwstałego. Ta święta ręka nie straciła linii życia. Pozostaje niezniszczalna, poza prawami fizyki. Ona żyje i daje łaskę i uświęcenie

    .Wypełnia atmosferę dobrym zapachem: „Emanuje dobrym zapachem, nieskazitelnym i przyjemnym”.

    To nieuniknione dzięki łasce Zmartwychwstania. Przynosi radość. Jest ciepła, ta ręka dokonała i czyni wiele cudów wszystkim tym, którzy wiernie szukają łaski przez św. Marię Magdalenę.

    Przywitanie relikwii św. Marii Magdaleny w Polsce Przywitanie relikwii Św. Marii Magdaleny

    Polubienie

  26. Mateusz pisze:

    Seria zarzutów dla Grzegorza Brauna – nie tylko za zgaszenie świecznika talmudycznej grupy

    (Fot. Adam Chełstowski / Forum)

    Poseł Grzegorz Braun usłyszał we wtorek kilka zarzutów. Dotyczą one m.in. „znieważenia na terenie Sejmu RP grupy osób na tle religijnym”. Chodzi o zgaszenie w Sejmie świec chanukowych wpływowej w świecie polityki organizacji Chabad Lubawicz.

    „9 kwietnia br., w toku śledztwa prowadzonego w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie zarzuty usłyszał poseł na Sejm RP Grzegorz B.” – przekazał rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Warszawie, prokurator Szymon Banna. Wyjaśnił, że zarzuty dotyczą znieważenia na terenie Sejmu RP grupy osób na tle religijnym (chodzi o zgaszenie gaśnicą świec chanukowych), a także naruszenia nietykalności cielesnej Łukasza Szumowskiego w związku z pełnieniem przez niego obowiązków służbowych oraz stosowania przemocy fizycznej w celu zmuszenia do określonego zachowania; pomówienia Łukasza Szumowskiego za pomocą środków masowej komunikacji, że znajduje się on w stanie po użyciu alkoholu, co mogło poniżyć go w opinii publicznej; uszkodzenia choinki bożonarodzeniowej, uszkodzenie sprzętu nagłaśniającego, naruszenia miru domowego poprzez nieopuszczenie Niemieckiego Instytutu Historycznego.

    „Podejrzany nie przyznał się do zarzucanych mu czynów i odmówił składania wyjaśnień” – dodał prok. Banna.

    17 stycznia Sejm uchylił, na wniosek Prokuratury Okręgowej, immunitet posłowi Konfederacji Grzegorzowi Braunowi. Za uchyleniem opowiedziała się sejmowa komisja regulaminowa. Wniosek o uchylenie immunitetu Braunowi przedstawił na tym posiedzeniu prokurator okręgowy w Warszawie Mariusz Dubowski. Powiedział wtedy, że Prokuratura Okręgowa w Warszawie prowadziła postępowanie przygotowawcze, „w toku którego materiał dowodowy dostatecznie uzasadnia podejrzenie popełnienia przestępstwa przez posła Grzegorza Brauna”.

    https://pch24.pl/seria-zarzutow-dla-grzegorza-brauna-nie-tylko-za-zgaszenie-swiecznika-talmudycznej-sekty/

    Polubienie

  27. MariaF pisze:

    10.04.2012, 20:45 – Maryja Panna: Czas bym zmiażdżyła węża, przybliża się

    Jestem waszą ukochaną Matką, Królową Ziemi. Jestem Niepokalanym Poczęciem, Dziewicą Maryją, Matką Jezusa, który przyszedł w ciele.Moje dziecko, czas triumfu mojego Niepokalanego Serca jest blisko.Czas bym zmiażdżyła węża, przybliża się. Ale aż do dnia, gdy szatan i jego demony zostaną rzucone na pustynię, wiele zamieszek będzie wybuchać na ziemi.Dla wierzących w mojego Syna, będzie to czas męki. Będą oni ciągnięci przez Kościół katolicki w dwie różne strony.Jedna połowa będzie wierzyć z obowiązku, potrzeby podążania za Fałszywym Prorokiem, Papieżem, który nastąpi po papieżu Benedykcie XVI.Bestia ubrany jest jak baranek, ale nie pochodzi od mojego Ojca, Boga Najwyższego, będzie oszukiwał biedne dusze w tym księży, biskupów i kardynałów.Wielu będzie podążać za nim i mu uwierzą, że jest posłany przez Boga, aby rządził Jego Kościołem na ziemi.Niestety, wiele dusz pójdzie za jego nauczaniem, które będzie obrażać mojego Ojca.Inni, napełnieni Duchem Świętym i posiadający łaski rozeznania z powodu ich pokornych dusz, będą od razu wiedziały, że oszust jest w Kościele w Rzymie.Nowy fałszywy Papież już oszukuje, jeszcze przed wstąpieniem na tron siedziby Piotra, aby potępić Nauczanie mojego Syna. Potem będzie on zwalczać mnie, Najświętszą Matkę Boga i ośmieszać moją rolę, jako Współodkupicielki.Moje dziecko, twoje zadanie stanie się trudniejsze niż dotąd. Ponieważ wiele moich dzieci jest bardzo zagubionych. Zniewagi, które napotykasz każdego dnia i udręki, które znosisz w imieniu mojego Syna, będą wzrastać.Moje dziecko, nigdy nie bój się powiedzieć światu prawdy.Zostaniesz wzmocniona w wyniku fizycznego i psychicznego cierpienia, które przyjmujesz w imieniu Mojego Syna, aby zbawić dusze.Podjęty zostanie każdy wysiłek, szczególnie przez jedną grupę w Kościele katolickim, aby odrzucić moje orędzia przekazywane Tobie.Twoje posłuszeństwo i wierność wobec mnie i mojego umiłowanego Syna będą wystawione na próbę jak nigdy dotąd. Może to spowodować odciągnięcie ciebie, ale gdyby tak się stało, nie potrwa to długo.Módl się, moje dziecko, za wszystkie dzieci Boże, które nie z własnej winy, są wciągane do ostatecznej bitwy o dusze.Wszystko to musi nadejść, gdyż jest to zawarte w Księdze mojego Ojca.Wszyscy aniołowie w niebie chronią ciebie, moje dziecko, w tej nieco samotnej misji.Zawsze pamiętaj, jak ważna jest modlitwa.Módl się, módl się, módl się, ponieważ bez modlitwy, a szczególnie bez odmawiania mojego Świętego Różańca, szatan może odciągnąć cię od Świętego Słowa mojego drogiego Syna.Pamiętaj również o znaczeniu postu, który ujarzmia oszusta.Bez regularnej modlitwy, moje dzieci, będzie trudno pozostać blisko mojego Syna.Nigdy nie bójcie się przyszłości dzieci, ponieważ gdy raz zbliżycie się do mojego Syna, będziecie chronieni i otrzymacie niezbędne łaski, potrzebne do przygotowania waszych dusz i tych z waszych rodzin do Nowej Ery Pokoju zapowiedzianej tak dawno temu.Wasza ukochana MatkaKrólowa ZiemiMatka Zbawienia

    Polubienie

  28. MariaF pisze:

    pasjonisci

    Polubienie

  29. Mateusz pisze:

    Michał Wawer z Konfederacji zauważył, że PiS złożyło wnioski o odrzucenie trzech projektów dotyczących aborcji. Tymczasem Sejm debatuje nad czterema ustawami.

    „Czemu tylko trzy, a nie cztery? Bo dla PiS przesłanka eugeniczna najwyraźniej przestała być już niekonstytucyjna i niemoralna. Premier Morawiecki niedawno przyznał wprost, że jest zwolennikiem pseudokompromisu aborcyjnego – czyli prawa do zabijania chorych bezbronnych dzieci w łonach matek. Banda hipokrytów” – napisał na portalu X.

    „Konfederacja złoży wniosek o odrzucenie wszystkich czterech projektów. Stop zabijaniu dzieci” – podkreślił Wawer.

    Polubienie

  30. Mateusz pisze:

    Dzisiaj, 11-04-2024 15:43Załamał jej się głos. Posłowie Konfederacji zareagowali natychmiast

    W Sejmie trwa debata na temat zmiany prawa aborcyjnego. – Cała debata jest mi niezwykle bliska. Jako matka trójki dzieci, jako kobieta, która weszła do Sejmu kilka dni przed porodem, która w tej izbie – przy was – karmiła noworodka – mówiła na mównicy Karina Bosak, aż załamał jej się głos. Natychmiast zareagowali posłowie Konfederacji, którzy wstali i zaczęli klaskać.

    Wśród posłów i posłanek, którzy zabrali głos podczas posiedzenia była także Karina Bosak z Konfederacji. – Czy wiecie, jaka jest najczęstsza odpowiedź kobiet, które miały aborcję na pytanie, dlaczego się na to zdecydowały? „Bo czułam, że nie miałam innego wyboru” – stwierdziła żona Krzysztofa Bosaka, wicemarszałka Sejmu, jednego z liderów Konfederacji.

    – Miała być wolna, a w rzeczywistości nie miała wyboru – powiedziała. Przekonuje, że w debacie kobiety są „traktowane instrumentalnie” przez „aborcjonistów”.

    Następnie przypomniała, że sama została posłanką w zaawansowanej ciąży.

    – Stoję dzisiaj przed wami, bo cała dyskusja jest mi niezwykle bliska. Jako matka trójki małych dzieci, jako kobieta, która weszła do Sejmu parę dni przed porodem i która w tej izbie, przy was, karmiła noworodka, wiem, jakie to poświęcenie być matką – stwierdziła, po czym załamał jej się głos.

    Natychmiast zareagowali obecni na sali plenarnej posłowie Konfederacji, którzy wstali i wsparli posłankę gromkimi oklaskami.

     I jak często może się to wydawać nie do pogodzenia z innymi planami życiowymi. Stoję przed wami z marzeniem dla mojej córki, żeby wyrastała w takiej Polsce, gdzie w trudnej sytuacji doświadczy wsparcia i pomocy. Marzę, by wyrastała w takim kraju, gdzie każde dziecko, obojętnie w jakich warunkach się poczęło, będzie postrzegane jako wielki dar i wielka radość – dokończyła swoje przemówienie, po czym kolejny raz dostała oklaski od kolegów z ugrupowania.

    https://wiadomosci.wp.pl/zalamal-jej-sie-glos-karina-bosak-zabrala-glos-z-mownicy-7015803944434496a

    Polubienie

  31. MariaF pisze:

    Cud eucharystyczny. W Indiach

    Polubienie

  32. MariaF pisze:

    15.04.2013, 18:20 – Wielu nie będzie wystarczająco silnymi, aby walczyć z aborcją, eutanazją i zawieraniem małżeństw tej samej płci

    Moja szczerze umiłowana córko, wrogowie Boga bardzo teraz rosną w siłę w każdym narodzie, aby potępić Prawa Boże.
    W każdym kraju i kościele zostanie wprowadzonych wiele nowych praw. Większość praw będzie sprzeczna z naukami zawartymi w Piśmie Świętym. Każdy rodzaj grzechu zostanie zalegalizowany, a ciemność bestii ogarnie świat. Ci, którzy będą się sprzeciwiać tym prawom zostaną odrzuceni jako dziwacy i ci którzy demonizują. Ich głosy zostaną zagłuszone przez tych, którzy przyjmą zeświecczenie, jakby to była autentyczna religia. Podeprą się każdym intelektualnym argumentem, aby egzekwować swoje podłe prawa i wielu wprowadzą w błąd, ponieważ będą odwoływać się do praw człowieka, jako narzędzia władzy nad innymi.
    Wielu nie będzie wystarczająco silnymi, aby walczyć z aborcją, eutanazją i zawieraniem małżeństw tej samej płci. Następnie, gdy te prawa wejdą w życie, Kościół katolicki ogłosi reformę, aby uznać wszystkie prawa człowieka i wszystkie religie. Doprowadzi to do strasznego podziału na tych, którzy są pobłogosławieni darem wewnętrznego wglądu, danym im przez Ducha Świętego oraz tych, których jedynym pragnieniem jest miłość własna, a którzy odrzucają Boga. Oni postrzegają Boga i Moje Nauczanie, jako przeszkodę, aby żyć w sposób niczym nieskrępowany.
    Potęga światowej, elitarnej organizacji, która przeniknęła do każdego zakątka świata, planuje nowe przepisy kościelne i knują obalenie przywódców, a równocześnie obmyślają wojny, które przyniosą zniszczenie. Są tak dumni i tak mocno przywiązani do szatańskich pochlebstw, że uznają siebie za niezastąpionych. Będą musieli cierpieć za swoje złe czyny. Tak samo jak wierzą, że mogą panować nad innymi i realizować na innych swoje przebiegłe plany, tak też zostaną powaleni Ręką Mojego Ojca. Dane im będzie tylko tyle czasu, aby się odwrócić. Potem będą się nawzajem atakować i niszczyć. Taki będzie poziom ich cierpienia, że nawet pod koniec nie będzie wystarczająco duży, aby mogli zobaczyć co ich czeka, gdyby dalej byli związani ze złym duchem.
    Wielu ludzi oddalonych od Boga na początku nie zwróci uwagi na te wydarzenia. Dopiero wtedy, gdy ich wolność zostanie ograniczona, otwarcie będą się buntować przeciwko niesprawiedliwości w swoich narodach. Wtedy uświadomią sobie grozę, jaka nastąpiła z powodu wygaszenia Światła Bożego. Jego miejsce zajmie ciemność, pustka, głód i brak miłości. Dopiero wtedy człowiek będzie wzywał Miłosierdzia Bożego. Będę tam czekał, aby pocieszyć i uratować ich biedne, przerażone dusze.
    Wasz Jezus

    Polubienie

Dodaj komentarz